News

Marketplace Experts
ne33 ThinkTank: Webinar – Profit from the boom on Amazon

To neoecommerce και ο συνεργάτης μας ne33Pioneer – οι Makretplace Εxperts σάς προσκαλούν την Πέμπτη, στις 04/03/2021 και ώρα 15:00-17:00 (ώρα Ελλάδας), στο εξειδικευμένο webinar “Profit from the boom on Amazon – The world’s biggest Marketplace!”. Σκοπός του Webinar θα είναι oι συμμετέχοντες να λάβουν, σε μικρό χρονικό διάστημα, όλες τις  απαραίτητες…

Read More ›
Black Friday 2020: Τι αγόρασαν online οι καταναλωτές στην Ελλάδα

Η Black Friday είναι η αγαπημένη ημέρα των απανταχού καταναλωτών. Για 5η χρονιά, οι καταναλωτές στην Ελλάδα περίμεναν με αγωνία τις προσφορές των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Το BestPrice.gr, η δημοφιλής μηχανή αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών από 2.500+ ηλεκτρονικά καταστήματα, μας αποκαλύπτει τι αγόρασαν online οι καταναλωτές στη χώρα μας και…

Read More ›
Cover Whitepaper Internationalization through Amazon
Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω της Amazon

Το neoecommerce.gr, έχοντας αποκλειστικό στόχο τον ορθό προσανατολισμό των επιχειρηματιών του ελληνικού εμπορίου για την επίτευξη της αριστείας στο μελλοντικό εμπόριο, συνεχίζει να υποστηρίζει και να ενθαρρύνει έμπρακτα την ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου. Μετά την Αφίσα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και το Whitepaper με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ», το neoecommerce…

Read More ›

neoecommerce.gr

  • Τα πάνω-κάτω στο ηλεκτρονικό εμπόριο με τις AliExpress, Shein, Temu και TikTok στην Ευρώπη
    21/04/2024

    Τα πάνω-κάτω φέρνει, στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα τελευταία χρόνια, η έλευση των AliExpress, Shein, Temu και TikTok στην Ευρώπη, καθώς επήλθε ραγδαία ανακατανομή δυνάμεων στο μελλοντικό εμπόριο, με το τεράστιο πλήθος των χρηστών τους. Έτσι, TikTok, Shein, AliExpress... Read More › The post Τα πάνω-κάτω στο ηλεκτρονικό εμπόριο με τις AliExpress, Shein, Temu και TikTok στην Ευρώπη appeared first on neoecommerce.

  • H Shein αναπτύσσει την υπηρεσία „Shein as a Service“
    13/04/2024

    Την ίδια στιγμή που η Shein έχει ξεπεράσει πλέον την Zara και την παρέα της και έχει γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων στον κόσμο, ο κινεζικός διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας φαίνεται ότι ακολουθεί, προς το παρόν, διττή στρατηγική... Read More › The post H Shein αναπτύσσει την υπηρεσία „Shein as a Service“ appeared first on neoecommerce.

  • Shopflix: Ζημιές 4,8 εκατ. ευρώ το 2022, στην πρώτη χρήση με έσοδα
    05/04/2024

    Προ φόρων ζημιές ύψους 4,8 εκατ. ευρώ εμφάνισε στην οικονομική χρήση 2022 η Shopflix της εταιρείας Wellcomm, συμφερόντων της οικογένειας Μαρινάκη, κατά την πρώτη χρήση στην οποία πραγματοποίησε έσοδα. Ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 1,7 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων... Read More › The post Shopflix: Ζημιές 4,8 εκατ. ευρώ το 2022, στην πρώτη χρήση με έσοδα appeared first on neoecommerce.

  • Shein: GMV 45 δισ. δολάρια, υπερδιπλασιασμός κερδών το 2023
    01/04/2024

    Η κινεζική Shein έχει ξεπεράσει πλέον την Zara και την παρέα της και έχει γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων στον κόσμο. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Financial Times, το 2023, το GMV (η συνολική αξία των εμπορευμάτων που πωλούνται... Read More › The post Shein: GMV 45 δισ. δολάρια, υπερδιπλασιασμός κερδών το 2023 appeared first on neoecommerce.