Το neoecommerce.gr, έχοντας αποκλειστικό στόχο τον ορθό προσανατολισμό των επιχειρηματιών του ελληνικού εμπορίου για την επίτευξη της αριστείας στο μελλοντικό εμπόριο, συνεχίζει να υποστηρίζει και να ενθαρρύνει έμπρακτα την ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου.
Μετά την Αφίσα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και το Whitepaper με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ», το neoecommerce επινόησε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, κατευθυντήριο οδηγό με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω της Amazon». Η συγκεκριμένη ηλεκτρονική έκδοση – Whitepaper απευθύνεται στους διαδικτυακούς εμπόρους και τα επώνυμα brands στην Ελλάδα, καθώς μετρημένες στα δάχτυλα είναι οι ελληνικές εταιρείες που έχουν κατανοήσει ότι μια από τις στρατηγικές του διασυνοριακού ηλεκτρονικού «επιχειρείν» είναι η πώληση των εμπορευμάτων τους στη διαδικτυακή πλατφόρμα της Amazon.
Το Whitepaper με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω της Amazon» θέτει ως στόχο την ευρύτερη κατανόηση του θέματος σχετικά με τη διεύρυνση των δυνατοτήτων διεθνοποίησης μέσω της κορυφαίας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου στο κόσμο, την Amazon, καθώς και των εναλλακτικών μοντέλων συνεργασίας, προσφέροντας παράλληλα όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο οι ελληνικές επιχειρήσεις θα μπορέσουν να εκμεταλλευτούν με επιτυχία της πλατφόρμα της.
Ο παραπάνω οδηγός υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη συμβουλευτική INTZEIDIS Consulting και διατίθεται εντελώς δωρεάν προς κατέβασμα (download) στο neoecommerce.gr χάρη στην ευγενική Χορηγία του συνεργάτη – ne33 Pioneer, την Marketplace Experts.
„Με 150 εκατ. μέλη της συνδρομητικής υπηρεσίας Prime και με συνολικές πωλήσεις οι οποίες ανέρχονται στα 280 δισ. δολάρια παγκοσμίως, για το 2019, γίνεται ευθύς αμέσως κατανοητό ότι εφόσον οι έλληνες έμποροι, κατασκευαστές και ελληνικά Brands θα θελήσουν να κατακτήσουν την ευρωπαϊκή και αμερικανική αγορά, τότε θα πρέπει να αναρτήσουν τα προϊόντα τους εκεί, όπου είναι και οι πελάτες τους. Αυτοί, βέβαια, βρίσκονται, πού άλλου, μα πρωτίστως στην πλατφόρμα της Amazon! Από την άλλη, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η Amazon θα είναι η μεγάλη κερδισμένη της επιδημίας του κορωνοϊού. Μάλιστα, αν και σε πολλούς δεν είναι αρεστό, η Amazon ανήκει ήδη στις συστημικά σημαντικές επιχειρήσεις λιανικής για την τροφοδοσία των καταναλωτών, παγκοσμίως. Ως εκ τούτου, η πώληση ποιοτικών ελληνικών προϊόντων μέσω της πλατφόρμας της Amazon στις αγορές του εξωτερικού θα πρέπει να αποτελέσει έναν από τους κύριους στρατηγικούς στόχους των ελληνικών επιχειρήσεων και των διοικήσεων τους“ δήλωσε ο κ. Ευστάθιος Ιντζεΐδης, εκδότης του neoecommerce.gr και συγγραφέας του οδηγού. Ενώ συμπλήρωσε: „Βέβαια, όπως οι έμποροι και οι κατασκευαστές ασχολούνται με την Google, θα πρέπει αντίστοιχα το ίδιο να ενασχοληθούν με την κορυφαία μηχανή αναζήτησης ηλεκτρονικού εμπορίου και με όλες τις πιθανές συνέπειες. Μάλιστα, για λόγους που άπτονται της νομοθεσίας περί προστασίας του ανταγωνισμού, οι κατασκευαστές – Brands δεν έχουν κατά κανόνα τη δυνατότητα να περιορίσουν εμμέσως τις συναλλαγές μεταξύ των Marketplaces και του Εμπορίου. Η μη ενασχόληση, λοιπόν, των ελληνικών κατασκευαστών και ελληνικών Brands με την Amazon στις διεθνείς αγορές, δε σημαίνει ότι κάποιοι τρίτοι δεν εκμεταλλεύονται το εμπορικό τους σήμα και δεν καρπώνονται τα έσοδα, σε βάρος τους. Αντίθετα, η διάθεση των υφιστάμενων προϊόντων τους ή η δημιουργία νέων εμπορικών σημάτων στο οικοσύστημα της Amazon, αποτελεί πρόκληση και μοναδική ευκαιρία, ενώ παράλληλα επιβάλλεται μια εξειδικευμένη στρατηγική αντιμετώπισης της Amazon.”
Ακολουθεί το περιεχόμενο του Whitepaper:
- Τι είναι η Amazon; Από το Α ως το Ω
- Η στρατηγική επιτυχίας πώλησης προϊόντων στην πλατφόρμα της Amazon
- Οι πέντε παράγοντες για βιώσιμη ανάπτυξη στην πλατφόρμα της Amazon
- Ποιο μοντέλο συνεργασίας με την Amazon αξίζει περισσότερο, το Seller, το Vendor ή το Υβριδικό μοντέλο;
- Πώς λειτουργεί η υπηρεσία Fulfilment by Amazon (FBA)
- Τα νέα εμπορικά σήματα στο οικοσύστημα της Amazon
- CaseStudy – Anker
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κατεβάσουν δωρεάν το Whitepaper, εδώ .