News

BestPrice Customer Review Awards 2019

Το BestPrice.gr, πιστό στο όραμά του για την ανάδειξη και προώθηση των βέλτιστων πρακτικών του e-commerce, απονέμει για 3η συνεχή χρονιά τα BestPrice Customer Review Awards. Τα BestPrice Customer Review Awards είναι ένα ετήσιο πρόγραμμα επιβράβευσης των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων για την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πελάτες τους, με…

Read More ›
Εξειδικευμένα Online Σεμινάρια για Επιχειρηματίες και Εξαγωγικές εταιρείες

Η INTZEIDIS Consulting – Σύμβουλοι εξαγωγών σε συνεργασία με την Ακαδημία Εξωτερικού Εμπορίου της Βάδης-Βυρτεμβέργης προσφέρει εξειδικευμένα Online σεμινάρια για εξαγωγείς από διακεκριμένους επαγγελματίες του χώρου. Ακολουθεί λίστα με το πρόγραμμα των προγραμματισμένων σεμιναρίων για το 2020: 1) Export Marketing & Internationalisation (Intensive Online-Course with 3 Webinars) Ημερομηνία: 23/4/2020 –…

Read More ›
Η Lighthouse για το e-Jumbo.gr

Σε redesign του ηλεκτρονικού της καταστήματος προχώρησε το τελευταίο διάστημα η εταιρεία Jumbo, με βάση τα τελευταία trends σε επίπεδο σχεδιασμού, για e-commerce projects. Το έργο έφερε εις πέρας η Lighthouse, η οποία από το 2013 έχει αναλάβει την ανάπτυξη του  e-jumbo.gr, το οποίο έχει υλοποιηθεί στην πλατφόρμα του Vendallion…

Read More ›

neoecommerce.gr

  • Walmart: Online πωλήσεις 22 δισ. δολάρια (+37%) στις ΗΠΑ
    19/02/2020

    Η Walmart ανακοίνωσε τα αποτελέσματα (αρχείο PDF) της χρήσης του 2020. Τα συνολικά έσοδα του κολοσσού λιανικής διαμορφώθηκαν στα 524 δισ. δολάρια, παρουσιάζοντας οριακή αύξηση 1,9% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Αντίθετα, σημαντική αύξηση 37% στα 22 δισ. δολάρια... Read More ›

  • Notino: Αύξηση τζίρου 17% στα 391 εκατ. ευρώ
    13/02/2020

    Ο τζίρος της τσέχικης Notino, η οποία θα πρέπει να συμπεριληφθεί στη λίστα με τους σημαντικότερους διαδικτυακούς παίκτες της ευρωπαϊκής αγοράς καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς (Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς), αυξήθηκε το 2019... Read More ›

  • Ocado: Αύξηση των εσόδων κατά 10% στις 1,76 δισ. στερλίνες
    11/02/2020

    Με αύξηση του τζίρου της κατά 10% έκλεισε το 2019 για την Ocado. Το κορυφαίο, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικό σουπερμάρκετ του κόσμου ανακοίνωσε (αρχείο PDF) έσοδα 1,76 δισ. στερλίνες έναντι 1,6 δισ. στερλίνες την προηγούμενη χρονιά. Ειδικότερα, τα έσοδα λιανικής διαμορφώθηκαν... Read More ›

  • ne33 ThinkTank: «Διεθνοποίηση μέσω της Amazon» στη Θεσσαλονίκη (09.3), στην Αθήνα (11.3) και στο...
    05/02/2020

    Στα προσεχή ne33 ThinkTank τα οποία θα λάβουν χώρα στη Θεσσαλονίκη (9 Μαρτίου), στην Αθήνα (11 Μαρτίου) και το Ηράκλειο (14 Μαρτίου), θα εστιάσουμε στην διεθνοποίηση-πώληση προϊόντων μέσω της πλατφόρμας της Amazon, καθώς μετρημένες στα δάχτυλα είναι οι ελληνικές εταιρείες... Read More ›