News

Marketplace Experts
ne33 ThinkTank: Webinar – Profit from the boom on Amazon

To neoecommerce και ο συνεργάτης μας ne33Pioneer – οι Makretplace Εxperts σάς προσκαλούν την Πέμπτη, στις 04/03/2021 και ώρα 15:00-17:00 (ώρα Ελλάδας), στο εξειδικευμένο webinar “Profit from the boom on Amazon – The world’s biggest Marketplace!”. Σκοπός του Webinar θα είναι oι συμμετέχοντες να λάβουν, σε μικρό χρονικό διάστημα, όλες τις  απαραίτητες…

Read More ›
Black Friday 2020: Τι αγόρασαν online οι καταναλωτές στην Ελλάδα

Η Black Friday είναι η αγαπημένη ημέρα των απανταχού καταναλωτών. Για 5η χρονιά, οι καταναλωτές στην Ελλάδα περίμεναν με αγωνία τις προσφορές των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Το BestPrice.gr, η δημοφιλής μηχανή αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών από 2.500+ ηλεκτρονικά καταστήματα, μας αποκαλύπτει τι αγόρασαν online οι καταναλωτές στη χώρα μας και…

Read More ›
Cover Whitepaper Internationalization through Amazon
Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω της Amazon

Το neoecommerce.gr, έχοντας αποκλειστικό στόχο τον ορθό προσανατολισμό των επιχειρηματιών του ελληνικού εμπορίου για την επίτευξη της αριστείας στο μελλοντικό εμπόριο, συνεχίζει να υποστηρίζει και να ενθαρρύνει έμπρακτα την ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου. Μετά την Αφίσα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και το Whitepaper με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ», το neoecommerce…

Read More ›

neoecommerce.gr

  • Έσοδα ύψους 5 δισ. στερλίνες προσδοκά η ASOS για το 2021
    11/04/2021

    Η βρετανική ASOS δημοσίευσε αυτή την εβδομάδα τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου της οικονομικής χρήσης του 2020/2021. Σύμφωνα με την ανακοίνωσή της (αρχείο PDF), οι πωλήσεις ανήλθαν στα 1,98 δισ. στερλίνες, παρουσιάζοντας αύξηση 25% σε σταθερή συναλλαγματική ισοτιμία, ενώ τα... Read More › The post Έσοδα ύψους 5 δισ. στερλίνες προσδοκά η ASOS για το 2021 appeared first on neoecommerce.gr.

  • Η νορβηγική Kolonial σήκωσε 223 εκατ. ευρώ και μετονομάζεται σε Oda ενόψει της επέκτασής της...
    09/04/2021

    Η πανδημία („Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο”) συνεχίζει να γεμίζει το… πορτοφόλι των ηλεκτρωνικών σούπερ μάρκετ, καθώς μετά τη χρηματοδότηση της goPuff, της Gorillas, της Getir, της Wolt, της Glovo και της Rohlik, ακόμη ένα online supermarket, η... Read More › The post Η νορβηγική Kolonial σήκωσε 223 εκατ. ευρώ και μετονομάζεται σε Oda ενόψει της επέκτασής της σε νέες αγορές appeared first on neoecommerce.gr.

  • Housemarket: Θεαματική αύξηση online πωλήσεων 61%, στα 48,6 εκατ. ευρώ
    08/04/2021

    Θεαματική αύξηση της τάξεως του 61% κατέγραψαν οι online πωλήσεις της λιανικής οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (Καταστήματα ΙΚΕΑ) το 2020, καθώς διαμορφώθηκαν (αρχείο PDF) σε 48,6 εκατ. ευρώ έναντι 30,2 εκατ. ευρώ κατά τη χρήση του 2019. Λαμβάνοντας υπόψη το... Read More › The post Housemarket: Θεαματική αύξηση online πωλήσεων 61%, στα 48,6 εκατ. ευρώ appeared first on neoecommerce.gr.

  • Η Wolt λάνσαρε το Wolt Market
    05/04/2021

    Όπως ήταν αναμενόμενο, και μετά το efood Market („Delivery Hero: To efood λάνσαρε το efood Market”) της Delivery Hero, η φιλανδική Wolt λάνσαρε τη δική της πρακτική υπερταχείας παράδοσης προϊόντων σουπερμάρκετ, το Wolt Market. Η Wolt Market θα είναι εξ... Read More › The post Η Wolt λάνσαρε το Wolt Market appeared first on neoecommerce.gr.