News

Black Friday 2020: Τι αγόρασαν online οι καταναλωτές στην Ελλάδα

Η Black Friday είναι η αγαπημένη ημέρα των απανταχού καταναλωτών. Για 5η χρονιά, οι καταναλωτές στην Ελλάδα περίμεναν με αγωνία τις προσφορές των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Το BestPrice.gr, η δημοφιλής μηχανή αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών από 2.500+ ηλεκτρονικά καταστήματα, μας αποκαλύπτει τι αγόρασαν online οι καταναλωτές στη χώρα μας και…

Read More ›
Cover Whitepaper Internationalization through Amazon
Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω της Amazon

Το neoecommerce.gr, έχοντας αποκλειστικό στόχο τον ορθό προσανατολισμό των επιχειρηματιών του ελληνικού εμπορίου για την επίτευξη της αριστείας στο μελλοντικό εμπόριο, συνεχίζει να υποστηρίζει και να ενθαρρύνει έμπρακτα την ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου. Μετά την Αφίσα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και το Whitepaper με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ», το neoecommerce…

Read More ›
BestPrice Customer Review Awards 2019

Το BestPrice.gr, πιστό στο όραμά του για την ανάδειξη και προώθηση των βέλτιστων πρακτικών του e-commerce, απονέμει για 3η συνεχή χρονιά τα BestPrice Customer Review Awards. Τα BestPrice Customer Review Awards είναι ένα ετήσιο πρόγραμμα επιβράβευσης των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων για την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πελάτες τους, με…

Read More ›

neoecommerce.gr

  • Η Skroutz στήνει το δικό της δίκτυο διανομέων – γίνεται επικίνδυνη για τους Courier
    26/01/2021

    H Skroutz με την εξαγορά (Εξαγορά της SendX από την Skroutz) της SendX στήνει το δικό της δίκτυο διανομέων για το «τελευταίο μίλι», ήτοι το τελευταίο σκέλος του «ταξιδιού παράδοσης» ενός πακέτου, πριν να φτάσει στο κατώφλι των καταναλωτών. Η... Read More › The post Η Skroutz στήνει το δικό της δίκτυο διανομέων – γίνεται επικίνδυνη για τους Courier appeared first on neoecommerce.gr.

  • Mytheresa: Άντλησε 407 εκατ. δολάρια από την IPO
    22/01/2021

    Η Mytheresa άντλησε 407 εκατ. δολάρια από την αρχική δημόσια προσφορά μετοχών („Mytheresa: IPO έως 150 εκατ. δολάρια“) στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, με δυνατότητα για επιπλέον 60 εκατ. δολάρια. Στην αρχική δημόσια εγγραφή της, η γερμανική πλατφόρμα πολυτελών ειδών... Read More › The post Mytheresa: Άντλησε 407 εκατ. δολάρια από την IPO appeared first on neoecommerce.gr.

  • DocMorris (Zur Rose): Αύξηση πωλήσεων 14,4% στα 1,75 δισ. ελβετικά φράγκα
    21/01/2021

    Ο μεγαλύτερος όμιλος-συγκρότημα διαδικτυακών φαρμακείων στην Ευρώπη, η ελβετική Zur Rose, μητρική της DocMorris, ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων 14,4% (σε τοπικό νόμισμα) στα 1,75 δισ. ελβετικά φράγκα το 2020, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις. Ταυτόχρονα διεύρυνε σημαντικά την πελατειακή της βάση κατά 50%,... Read More › The post DocMorris (Zur Rose): Αύξηση πωλήσεων 14,4% στα 1,75 δισ. ελβετικά φράγκα appeared first on neoecommerce.gr.

  • Momox: Αύξηση τζίρου 24% στα 310 εκατ. ευρώ
    20/01/2021

    Στο κλαμπ των μεγάλων κερδισμένων από την πανδημία („Οι κυριότερες επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο στη μετά-κορωνοϊού εποχή“) περιλαμβάνεται και η γερμανική εταιρεία Momox, η οποία λειτουργεί διαδικτυακή πλατφόρμα μεταπώλησης μεταχειρισμένων αντικειμένων. Η κορυφαία, βάσει τζίρου, διαδικτυακή πλατφόρμα Re-Commerce ανακοίνωσε πωλήσεις... Read More › The post Momox: Αύξηση τζίρου 24% στα 310 εκατ. ευρώ appeared first on neoecommerce.gr.