News

ne33 ThinkTank: Webinar – Profit from the boom on Amazon
To neoecommerce και ο συνεργάτης μας ne33Pioneer – οι Makretplace Εxperts σάς προσκαλούν την Πέμπτη, στις 04/03/2021 και ώρα 15:00-17:00 (ώρα Ελλάδας), στο εξειδικευμένο webinar “Profit from the boom on Amazon – The world’s biggest Marketplace!”. Σκοπός του Webinar θα είναι oι συμμετέχοντες να λάβουν, σε μικρό χρονικό διάστημα, όλες τις απαραίτητες…

Black Friday 2020: Τι αγόρασαν online οι καταναλωτές στην Ελλάδα
Η Black Friday είναι η αγαπημένη ημέρα των απανταχού καταναλωτών. Για 5η χρονιά, οι καταναλωτές στην Ελλάδα περίμεναν με αγωνία τις προσφορές των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Το BestPrice.gr, η δημοφιλής μηχανή αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών από 2.500+ ηλεκτρονικά καταστήματα, μας αποκαλύπτει τι αγόρασαν online οι καταναλωτές στη χώρα μας και…

Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω της Amazon
Το neoecommerce.gr, έχοντας αποκλειστικό στόχο τον ορθό προσανατολισμό των επιχειρηματιών του ελληνικού εμπορίου για την επίτευξη της αριστείας στο μελλοντικό εμπόριο, συνεχίζει να υποστηρίζει και να ενθαρρύνει έμπρακτα την ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου. Μετά την Αφίσα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και το Whitepaper με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ», το neoecommerce…
neoecommerce.gr
- Boohoo: Μειωμένα έσοδα κατά 11% στα 1,8 δισ. στερλίνες αλλά και ζημιές στην οικονομική χρήση05/06/2023
Μειωμένα έσοδα και ζημιές κατέγραψε κατά την οικονομική χρήση 2023 ο βρετανικός διαδικτυακός λιανοπωλητής ενδυμάτων Boohoo. Πιο αναλυτικά, τα έσοδα τα χρήσης που έληξε στις 28 Φεβρουαρίου 2023, περιορίστηκαν στα 1,77 δισ. στερλίνες, από 1,98 δισ. στερλίνες την προηγούμενη χρήση,... Read More › The post Boohoo: Μειωμένα έσοδα κατά 11% στα 1,8 δισ. στερλίνες αλλά και ζημιές στην οικονομική χρήση appeared first on neoecommerce.
- Lidl: Ρεκόρ τζίρου στα 114,8 δισ. ευρώ και ηλεκτρονικές πωλήσεις ύψους 1,9 δισ. ευρώ το 202201/06/2023
Την ίδια στιγμή που ο γερμανικός εκπτωτικός κολοσσός Lidl γιορτάζει -με εκτενής διαφημιστική καμπάνια στα γερμανικά μέσα- τα 50α γενέθλιά του, η μητρική της, η Schwarz Group, ανακοίνωσε ρεκόρ ενοποιημένων εσόδων για τη χρήση 2022 (01.03.2022 – 28.02.2023). Ειδικότερα, η... Read More › The post Lidl: Ρεκόρ τζίρου στα 114,8 δισ. ευρώ και ηλεκτρονικές πωλήσεις ύψους 1,9 δισ. ευρώ το 2022 appeared first on neoecommerce.
- Online Delivery (efood.gr): Θεαματική αύξηση τζίρου κατά 215% την τελευταία τετραετία29/05/2023
Διψήφια αύξηση του κύκλου εργασιών της, κατέγραψε για όγδοη συνεχόμενη χρονιά η Online Delivery A.E. (efood.gr), θυγατρική της εισηγμένης Delivery Hero. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με την ετήσια έκθεση (αρχείο PDF) του 2022, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 135,6 εκατ. ευρώ, αυξημένες... Read More › The post Online Delivery (efood.gr): Θεαματική αύξηση τζίρου κατά 215% την τελευταία τετραετία appeared first on neoecommerce.
- Alibaba: Έσοδα 126,5 δισ. δολ. το 2022 – Με τρία Marketplaces τώρα στην Ευρώπη25/05/2023
Η Alibaba την προηγούμενη εβδομάδα δεν ανακοίνωσε μόνο τα οικονομικά αποτελέσματα (αρχείο PDF) για το 2022, αλλά έδωσε και περαιτέρω ενημέρωση σχετικά με τη σχεδιαζόμενη διάσπαση του Ομίλου. Ειδικότερα, η Alibaba ανακοίνωσε για το 2022 έσοδα 126,5 δισ. δολάρια, αυξημένα... Read More › The post Alibaba: Έσοδα 126,5 δισ. δολ. το 2022 – Με τρία Marketplaces τώρα στην Ευρώπη appeared first on neoecommerce.