News

Cover Whitepaper Internationalization through Amazon
Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω της Amazon

Το neoecommerce.gr, έχοντας αποκλειστικό στόχο τον ορθό προσανατολισμό των επιχειρηματιών του ελληνικού εμπορίου για την επίτευξη της αριστείας στο μελλοντικό εμπόριο, συνεχίζει να υποστηρίζει και να ενθαρρύνει έμπρακτα την ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου. Μετά την Αφίσα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και το Whitepaper με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ», το neoecommerce…

Read More ›
BestPrice Customer Review Awards 2019

Το BestPrice.gr, πιστό στο όραμά του για την ανάδειξη και προώθηση των βέλτιστων πρακτικών του e-commerce, απονέμει για 3η συνεχή χρονιά τα BestPrice Customer Review Awards. Τα BestPrice Customer Review Awards είναι ένα ετήσιο πρόγραμμα επιβράβευσης των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων για την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πελάτες τους, με…

Read More ›
Εξειδικευμένα Online Σεμινάρια για Επιχειρηματίες και Εξαγωγικές εταιρείες

Η INTZEIDIS Consulting – Σύμβουλοι εξαγωγών σε συνεργασία με την Ακαδημία Εξωτερικού Εμπορίου της Βάδης-Βυρτεμβέργης προσφέρει εξειδικευμένα Online σεμινάρια για εξαγωγείς από διακεκριμένους επαγγελματίες του χώρου. Ακολουθεί λίστα με το πρόγραμμα των προγραμματισμένων σεμιναρίων για το 2020: 1) Export Marketing & Internationalisation (Intensive Online-Course with 3 Webinars) Ημερομηνία: 23/4/2020 –…

Read More ›

neoecommerce.gr

  • Πλαίσιο: Υποχώρηση των πωλήσεων στο 20% παρά τον εξαπλασιασμό των διαδικτυακών πωλήσεων
    05/06/2020

    Κατά την περίοδο του περιορισμού της κίνησης (lockdown), κατά την οποία τα καταστήματα της «Πλαίσιο Computers» παρέμειναν κλειστά (18/03/2020-03/05/2020), ο Όμιλος Πλαίσιο ανακοίνωσε (αρχείο PDF) υποχώρηση των πωλήσεων στο 20% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο παρά τον εξαπλασιασμό των... Read More › The post Πλαίσιο: Υποχώρηση των πωλήσεων […]

  • Ruhnn και το επιχειρηματικό μοντέλο ηλεκτρονικού εμπορίου Influencer Marketing
    04/06/2020

    Η κινεζική Ruhnn της Alibaba δείχνει ότι με το εξειδικευμένο επιχειρηματικό μοντέλο της (αρχείο PDF), αυτό του ηλεκτρονικού εμπορίου Influencer Marketing, εκμεταλλεύεται έξυπνα τον ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό των κινέζων Influencer. Οι influencer, οι λεγόμενοι (KOLs – key opinion leader),... Read More › The post Ruhnn και το επιχειρηματικό μοντέλο ηλεκτρονικού εμπορίου Influencer Marketing appeared first […]

  • THG: 1310% αύξηση τζίρου σε δέκα χρόνια – από 84 εκατ. στερλίνες στα 1,1 δισ. στερλίνες
    31/05/2020

    Ο κορυφαίος διαδικτυακός παίκτης στην αγγλική αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς, η THG (The Hut Group), κατάφερε μέσα σε δέκα χρόνια να αυξήσει τον τζίρο της κατά 1310% – από 84 εκατ. στερλίνες στα 1,1 δισ. στερλίνες, ενώ τα κέρδη... Read More › The post THG: 1310% αύξηση τζίρου σε δέκα χρόνια – από 84 εκατ. στερλίνες στα 1,1 δισ. στερλίνες appeared first on […]

  • About You: Αύξηση τζίρου 62% στα 739 εκατ. ευρώ
    29/05/2020

    Ο γερμανικός όμιλος Otto ανακοίνωσε (αρχείο PDF) τα οικονομικά αποτελέσματα της About You. Οι καθαρές πωλήσεις της νεοφυής επιχείρησης το 2019 ανήλθαν στα 739 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 62% σε σχέση με το 2018.Οι δραστηριότητές της εταιρείας unicorn στις... Read More › The post About You: Αύξηση τζίρου 62% στα 739 εκατ. ευρώ appeared first on neoecommerce.gr.